Lily Allen a Chanel új arca
2009.08.29. 16:43
Karl Lagerfeld a brit énekesnőt, Lily Allent választotta modellnek legújabb 2009 őszi/téli táskakollekciójához.
Egy ilyen neves divatház arcának lenni hihetetlenül nagy megtiszteltetés, de emellett óriási felelősség is. Arra a kérdésre, hogy miért az énekesnőt választotta a kampányhoz, Karl Lagerfeld csak annyit mondott: „mert ő vicces”.
„Lily nagyon szerencsésnek érzi magát, de fél, mert nem akar csalódást okozni egy ilyen híres divatcég kampányában” - nyilatkozta az egyik barátja.
Az énekesnő igazi Chanel rajongó, melyet az is bizonyít, hogy Alright, Still című albumának bemutatója után első dolga egy Chanel ruha megvétele volt, melynek ára nem kevesebb, mint 2250 euro. A tervező iránti csodálatát mutatja az is, hogy minden alkalommal ott ül az első sorban, mikor Lagerfeld ruhakölteményeiben tündökölnek a modellek a kifutón.
Karl Lagerfeld hamarosan Londonba repül, hogy elkészítsék az első fotósorozatot az énekesnőről.
Lily Allen a Chanel glam’rock hercegnője
A Chanel új arca az ismert énekesnő, Lily Allen, aki talán az eddigi legdögösebb hercegnője Karl Lagerfeldnek. Talán még Audrey Tautou-nál is „Chanel-ebb”!
A luxus márka, a Chanel megjelentette legújabb kampányát a „Coco Coon” táska kollekció reklámozására, melyhez az angol énekesnőt személyesen kérte fel Karl Lagerfeld, a Chanel művészeti vezetője. A kampányhoz Lagerfeld még kedvenc férfi modelljét, Baptiste Giabiconit is meginvitálta egy vendégszereplésre e megmozduláshoz, melyet a híres Audrey Hepburn film, a „Breakfast at Tiffany’s” ihletett. Az énekesnő, Lily Allen egy bőr blézert visel, napszemüveget valamint egy diadémot, nagyon hasonlót ahhoz, amelyet Audrey Hepburn viselt a filmben.
A luxus kiegészítő, a „Coco Coon” kollekció a divatüzletekben októberben ugyanattól a naptól lesz kapható az egész világon. „Nagyon emlékeztet Gabrielle Chanel-re.” - nyilatkozott Karl Lagerfeld, ezért javasolta Lily Allent reklámarcként. „Egy igazi Salf Made Woman. Friss, fiatal és igazán mulatságos. A reklámfotók nagyon viccesek lettek.” - tette hozzá.
Ezzel a megjelenéssel Chanel a „luxe cool” érzetét kelti, sikkes, ugyanakkor sportos is. Többféle verzióban készült el a modell: „shopping”, „bowling” és „trolley” variációban, mini és maxi változatban, valamint különböző színekben: fekete, bézs, csokoládé, bordó, kék, vakond szürke, szürke, aranyozott és piros árnyalatban műanyagból és báránybőrből 750 eurótól.
A kollekció egyéb termékei október 3-tól lesznek elérhetőek. Pl.: pénztárca, irattárca, kulcstartó, zsebkendő táska és tok táska.
Lily Allen és a Chanel Coccon
A Chanel Cocoon a vidámságot és jókedvet célozta meg.
Lily Allen és a Chanel Cocoon
Ha májusban még csak szóbeszédnek és találgatásnak minősült, mára már tény, hogy Lily Allen lesz a Chanel új táska és kiegészítő kollekciójának arca. A kollekció a Chanel Cocoon fantázianevet viseli, és maga Karl Lagerfeld is azt nyilatkozta, hogy kedveli a britt énekesnőt, mert „árad belőle a jókedv”.
Nyugodt szívvel állíthatjuk, hogy az énekesnő biztos léptekkel haladt azon irányba, hogy a francia divatház arcává váljon, hiszen már jelenleg is annyi Chanel táska van a birtokában, hogy felveheti a versenyt Mrs. Beckham Hermes, Birkin kollekciójával.
A Chanel Cocoon kollekció a vidám és elegáns hölgyek szívét hivatott meghódítani a tervező szerint, és Lily Allen tökéletesen testesíti meg ezt az image-t. A Chanel Cocoon kollekció 2010 októberétől válik eléhetővé a nagyközönség számára.
|